reklama

Potok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čítal som veľa vyjadrení lásky a myslel som si, že viem čo je to milovať.

Videl som les pokrytý farebným lístím a veril som, že som spoznal jeseň.

Pri západe slnka som uveril tomu, že zem je guľatá

a pri nekonečných letných večeroch hľadiac na hviezdy, že mám krídla.

Bol som presvedčený o tom, že to čo mám je navždy,

že ani smrť mi nevezme niečo tak skutočne neskutočné

a pritom stačilo jedno rozhodnutie.

Čas je milosrdný a hustý dážď vylieči každú ranu.

Kráčať sa dá aj s jazvami.

Úsmev človeka sa opäť javí ako zohriata izba na Vianoce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Objatie, ako praskajúci oheň v kozube a jednoduché „ahoj“

sa opäť stalo tak úprimné ako nádych po vynorení sa.

Jednoduché gesto prekročenia potoka získalo silu armády.

Zurčiaca voda – tak upokojujúca - šepká tiché tóny

a veriac v seba sa usmievam.

Chýbal som si.

Ach, ako som si chýbal.

Vladimír Babic

Vladimír Babic

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snílek, ktorý verí že ho čaká niečo pekné. A tiež že má v sebe niečo, čo by mohlo zaujať druhých. Neviem spievať ani tancovať. Snáď mi ide formulovanie viet tak, aby som aspoň pár ľudí zabavil či donútil zamyslieť sa. A preto píšem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu